Data v bezpečí

Výběr správného řešení ve třech krocích...

1. Individuální přístup

Každý z nás denně vytvoří různé množství dokumentů. Všechny důležité dokumenty je třeba uschovat na bezpečném místě. Nejdříve probíhá sběr informací, které nám řeknou kolik dat a jak často ukládáte. Jakými způsoby k nim přistupujete. To vše je pro prvotní analýzu třeba.

2. Návrh řešení

Již víme kolik dat a kam ukládáte, víme jakými nástroji k nim přistupujete. Všechna tato data mít na jednom místě a v bezpečí Vaší společnosti. Vytvoříme pro Vás Váš soukromý CLOUD. Nikdo jiný než Vy, k těmto datům nebude mít přístup. Můžete využívat přidělování práv a oprávnění. Lehce tyto data archivovat. Po této fázi je již jasno, které řešení je to pravé pro Vás.

3. Implementace

Implementace probíhá většinou mimo pracovní dobu. Veškerá data zůstávají na svém místě s tím, že po dokončení migrace na Vaše nové a centrální umístění, se tato data archivují. Archivace je velmi důležitá, ez které se dnes bezpečnost Vašich dat neobejde. Využíváme nejnovějších technologií pro komfortní přístup k Vašim datům z jakéhokoli místa na světě a z Vámi preferovaného zařízení (např. notebook, tablet, mobilní telefon).

Specializujeme se na produkty společnosti Synology inc.

Přístupové údaje:

účet: admin
heslo: synology

Vyzkoušejte:

Omezení:

  • Heslo správce nelze upravit
  • Svazek a sdílené složky nelze odstranit
  • Většina nastavení se na ukázkovém serveru neprojeví
  • Jsou deaktivovány následující funkce (Web Station, FTP a WebDAV, Funkce pro odesílání u File Station, Funkce pro odesílání u Photo Station, Vypnutí a restart, Upgrade DSM, Instalace balíčků, Download Station, Síťová záloha)
  • V Mobilních zařízeních jsou podporovány pouze standardní webové prohlížeče